S91 teszt + miegymás

2011.07.14. 00:13

Újabb tesztbuszt köszönthetünk a 16-os vonalán, a Molitusbus S91-es típus második példányát. Augusztus 22-ig van még idő, majd ha sulinetmentes lesz, akkor talán pár utastérfotó is beleférhet... Ki lett próbálva azért így is...

 

Városliget, hatalmas FAIL, csak egy LGX-073 a Hermina úton.

Irány fel a várba, persze teltház a 405ösön, ahogy az lenni szokott.

A Roosevelt Széchenyi István tér melletti utcában a Fejlesztési Minisztériumnál megbújik CLR-912, autodel fényeknél, + egy monori Setra.

Irány a Moszkva Széll Kálmán tér. Mire odaérek, akkor jön az S91 V 2.0. Pár sulinetes azért jelen van, ők nem hiányozhatnak sehonnan :)

Mikor felejtik már el végre, hogy amikor kint napon legalább 40°C van, nem egészséges 28-30°C ot csinálni az utastérbe... Felszállok, az emberek telelihegték a buszt, 10-12°C különbség az utastér és a külső hőmérséklet közt egyik pillanatról a másikra, "hudejóitt"...

Jóoké, ugyanúgy zörög, mint a 405 ös, ez a Tescos Ügyfélszolgálatos szignál benne súlyos, ahogy az a kék óra is a belső BUSE kijelző fölött. Ez a peronablak meg, arra jó, hogy ahogy a megállóban állunk, tűzze a nap a lábam, hurrá. Kíváncsi leszek mikor kell az elsőt cserélni, amikor a nyugger banyatankja önálló életre kel, és berobbantja az üveget...

Belül az összeszerelés kicsit Alfabusz utánérzés, a SIKA igénytelenül össze-vissza kenve az ablakok rögzítésénél, több milliméteres hézagok a burkolóelemeknél.
Na meg az a fülkeajtó... Az is megér egy misét, nem tudom ki találta ki, hogy ilyen legyen. Pláne ez a váltókar, ezt sem fogom megérteni soha. Mindegy.

Pár fotó Deákról:
 A design rajta tetszetős, ötletes így Buda és Pest nevezetességeivel, néztek is az utasok, mutogattak rá melyik micsoda. (katt és nagyban)


Jó hát ez az egy kanyar S91 bőven elég volt, nézzünk szét újra 'LigetBen, továbbra is FAIL, csupa olasz és ukrán e-bay hulladék...

Ugye már nincs alvállalkozás se 1020, se 1021 es vonalon (hogy miért, olvass bobalt blogot), így mostantól előfordulnak ilyen gyöngyszemek, mint:

FIY-814 a Nógrádtól...

...és LVB-612 a Volánbusztól.

Hogy ne csak a buszokról szóljon a post, van itt FKF Alvállalkozás is.

És itt egy nagyon jól felszerelt Ford Focus, Gyermekmentő-MOK.
Két FIAMM kürt a hűtőrács mögött az orrán, + egy hangsugárzó a tetőn, LED-ek az orrán, a tükrökön és a szélvédő mögött, és persze fényhíd a tetőn.

Hogy mások is élhessenek...
Kékvillogó fánkoknak van még itt egy ONE (Orvos Nélküli Esetkocsi) a Hősök teréről...

Egy KIM (Kiemelt Mentőgépkocsi), vonulás közben.

Irány hazafelé, 3 as út, Gödöllő.
Vége az EU Elnökségnek, de valami nagy rendezvény még így is volt a MűvHázban, két E95 és egy Tourismo vitte a népet (KÜM) és egy rendőrségi Temsa.

Gödöllő végre kezd egyre "sárgább" képet mutatni, visszatért jópár MAN, EAG és C56 a térségbe.

:)

Egy történet vége, avagy vége a Di-Cam korszakának. bobalt blogja.

A bejegyzés trackback címe:

https://csengessunk.blog.hu/api/trackback/id/tr743064639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagodeszka 2011.07.16. 08:35:59

Vicces, hogy ennyit "sulinetezel" közben pont a saját írásod tűnik egy külső szemlélőnek (jelen esetben nekem) amolyan felemlegetett kategóriásnak.

bézséká 2011.07.16. 16:17:38

Ezek külső szemlélőnek szólnak. Ha telefosnám statisztikával, pontos adatokkal, azt mindenki átgörgetné, azzal van tele a 'net...