Zempléni csengetés
2017.08.22. 20:25
Hurrá nyaralunk, kikapcsolunk az augusztus 20-i nemhosszú hétvégén. Barátok meghívására megyünk Erdőhorvátiba, szuper lesz ez, szombaton délelőtt elkéreckedem csengetni, nézzük mire jutunk, hiányzó az van bőven, hol van már 2011, amikor 100% voltam Borsod Volánból...
Pénteken este 19 óra körül haladunk át Szerencsen, és bár Dr. Borsod Volán Marci szombat délelőttre a pataki és újhelyi buszok közül mindent ledrótolt, csak benézünk a tárolóra, a lemenő nap fényében hátha van valami hiányzó innen is.
Szuper, 1 hiányzó NWX-331, a Szabolcsból átcsoportosított buszokat sem árt fotózni, azok is érdekességek. Irány tovább Erdőhorváti, a barátok már várnak.
Gyors kitérő Olaszliszka - Tolcsva Vasútállomáshoz, a drótolt forda szerint még pont elcsípjük az LVN-785-öt.
Tolcsvai kintalvós JSZ-001, most már tényleg megyünk, nem csengetünk... Ugye mindenkinek ismerős? :D
Péntek esti sörözés/pálinkázás utáni szombati koránkelés, mert reggel jön fel Erdőhorvátiba, illetve Háromhutára az egyik hiányzó Ekenyél. Sikerül kómásan egy autodel szart lőni róla, idő nincs megvárni, mert Patakról elmegy a másik renCCám, ami Révleányvárról már nem mozdul szombaton, az pedig messze van.
1/0, ez fos lett, mentségemre szóljon, hogy a kora reggeli járat végig ellenfényben jön felfelé...
Sárospatakon minden földi jó, ex Szabolcsos, ex tiszaújvárosi Ikarus.
8 percen belül két renCCám is kell jöjjön, nézzük hát... NZM-450 megérkezett 'patakra, kb ezerrel, a fotóhelyemre pedig épp beparkolt egy A Merci, jöttek az egyik utasért, grrr..... Ezzel 2/0, szar helyezkedés, autodel fotó... És még mindig csak 7.30, de hamar tele lesz a tököm.
NZM-449 indul Révleányvárra, és meg is pihen szombaton, ennyi volt, ez volt a fontosabbik. 3/1
Irány át 'Újhelybe, van a tervben NWX, pálházai Ekenyél, illetve egy ARC.
Itt úgy voltam vele, ha mást nem is lövök, ezért megérte felkelni és autózni.
Becsörgött az üzemhez tartozó NWX-329 a pályaudvarra, mehetünk is tovább Pálháza felé, itt még sok dolgunk van.
NZM-445 Pálháza, hát, legyen 4/1... inkább naposhomlokfal, mint naposajtótlan, mindegy, evvan.
NZM-446, útban Pusztafaluba, háttérben Füzér Vára, 5/2
Sokat szerencsére nem kell autózni Telkibányára az NZM-447-ért, és remélhetőleg a fények is rendben lesznek.
Jön már...
Ez a jó, ha jófej a sofőr. :) #napipózer, 6/3. Ha így zárok, már az is jó, de közben Marci, aki kívülről fújja a környéket, mondja, hogy ne adjuk fel, nekem a lelkesedésem kezd odalenni... Irány fel Nagyhutára, ha mázlink van, nem totál fosul állt be a hétvégi semmittevésre a Credo...
Itt már az NZM-450-et szerveztük fejben, hogy arról legalább legyen normális kép.
6/4, alakul ez, itt egy utastéri fotó, itt még egyben van nagyjából a beltér, de a borsodi utakon széthullik.
A Kravtex vajon küld egy zsák pótalkatrészt, hogy ne saját zsebből kelljen a csavarokat a műszaknak illetve a sofőröknek pótolni?
6/5, én erre már behúzom az X-et...
Ja, ez is kellett, látszik rég volt 2011, a másik Ikarus-Arc-Borsod Volán hiányzóm műszaki vizsgára készült...
A szombati csengetés ennyi is volt, azonban nem hagyott nyugodni, hogy maradt 1 autodel... Így hétfő reggel rápróbáltam a Sárospatak-Erdőhorváti-Háromhuta járatra újra, Sárospatak irányába felmegy Óhutára, és a Rákóczi úton visszafordul Erdőhorváti felé.
6/6, mehetünk haza
Útközben gyorsan félreállós JSZ-001
Erdőbénye, Autóbusz Váróterem - Erdőbénye Vasúti Megállóhely (Szegilong) között közlekedik az LVN-784, ezért a 37-esről lekanyarodtunk...
Zárásként egy propaganda matrica az új Ekenyelek belsejéből
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.