Tatabánya és Komárom, avagy FLR-482 különszám.
2011.06.28. 18:43
Tatabánya + Komárom + NOKIA = Egész jó nap.
Menjünk vonattal, gondoltam Én reggel.
Az ember azt gondolná, hogy az 1 es vonalon nincsenek késések, az 1 es vonal szent és sérthetetlen, az 1 es vonal az Isten, a MÁV büszkesége... Vagy ahogy TakiLaci bácsi mondaná, ráérsz, +30 benne van, előfordul, számoljál vele, ne legyél felháborodva, meg hogy szükség törvényt bont, stb...
Sz'al a 10.21 es személy +30 al elindult, a MÁV kárpótol gyorsan, 18°C ot csinálnak az utastérbe, mer' az jó.
Meg is érkeztem Tatabányára, +38 al… Tűz a nap most, viszont rengeteg a felhő…
Térjünk a lényegre.
JZW-132 a helyi különítmény szerint Tatabánya-Tarján-Tardos vonalon elcsíphető. A 11.57 kor Tbányáról induló járatot ez végezte, hurrá, meg is van az első rendszám, bár a felhők közbeszóltak. A helyiek azt pletykálják, repülnek az alvállalkozók az egész cégtől, sz’al lehet csengetni.
FLR-469, Mercedes O405 Szőllősi Travel Tatabánya-Óbarok-Bicske vonalon, 11.57 es indulás.
GXD-563 hűsölt a fák alatt.
20 perc a helyijáratig, unalom.5000, RWE-031
Irány át a Kertváros végállomás, 230 Ft a buszjegy, és BN12. Ennyi pénzért BN12? Ez ám a szolgáltatás….. :-/ Egy egész hangulatos végállomás, kb. lementünk a térképről, de ahhoz képest elég sok a busz.
Megvan a drót, BHH-895 fog jönni, MBencze traveles 256. Jött is.
Közbe rajzanak a helyijáratok, KLF-KMG rendszámmező összes Credoja…
13.15 kor indul a HLF-379, soselátott vas. Hamarosan várható FLR-482.
Persze, hogy a nap elbújt, bezzeg Credoknál sütött. Nemgáz. 4E-vel ismét kipróbáljuk a BN18 nyújtotta örömöket, 20 perc hullámvasút Mérnökeinkkel, irány a következő fotóhely az Összekötő úton, a vasúti híd. 5 percenként egy busz.
LUF-931 új beszerzés, 1998 as évjárat, ex Stadtwerke Neuss GmbH.
AYB-241 Robur 3000D, ez ám a vas! :D
FLR-482, v2.0, ez már elfogadhatóbb kép.
FLR-421, egy másik Szőllősis Mercedes, egy O407 es a tatabányai nyári tábornál.
Tiszteletét tette itt is a 435 ös, mint kiderült, ez kivételes eset, mert ez nem jár ide, hurrá, v3.0.
HLF-379, Rába Contact 092
Útban a vasútállomás felé, FLR-482 v4.0.
Menjünk Komáromba, de a személy +10 el jön, nem ugrálok örömömben. FKC-236, CKG-683, BAJ-441, BFB-410, GEX-817 a buszpályaudvaron, folyik a munka gőzerővel.
Az egyik, épp a pályaudvaron várakozó, nagyon ráérő hölgytől megtudtam, hogy a komáromi aut.áll. titkos katonai létesítmény... :D
Helyi járat ugye nincs, van 20 perc, hogy kiérjünk a Nokiához, hatalmas sprint, de útközben már HPR-056 jön Révkomáromból a 8 as járaton.
Szlovákok jönnek szép számmal, legalább 15 vas, mindenféle fényezéssel, főleg C734 es Karosák.
Az első említésre méltó busz FLR-475, E98 a BenkeBusz "művektől".
BenkeBusz és Tempolux egész flottája idejárhat, ők ketten 15 vasat minimum küldenek.
A Vértes Volános különítmény is egész színes volt.
Azért ne panaszkodjanak a Nokiás dolgozók, a Vértes Volán kitesz magáért, C56, E95, E98, full patent autókkal váltják a műszakot.
17.37 kor megérkezett az utolsó busz is a gyárhoz, a másik irányból BuszKomplexes Temsák és Setrák érkeztek, 3 busz.
Visszafelé még elcsíptem a komáromi helyijáratos Citot, LRA-994 (nem, nem azonos a VT-Transmanos, budaörsi helyi LSZ-994 es Citoval).
Nem röviden, de tömören ennyi volt ez a nap, egész jó képek sikerültek, rengeteg gyaloglás, és unalom.5000.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.