Vértes 2 - Reloaded
2011.08.09. 19:44
Ha a megyében járunk mindig felhős, kiszámíthatatlan az idő, hol süt a Nap, hol nem, így volt ez most is.
Az egyik kocsmában kimondottan jó kávét főznek, ez mentett meg. Mindenki segítőkész volt ismét, imádom ezt a megyét...
800 Árpád-híd, KPK-291, ablakok reteszelve, levegő semmi, szokás szerint spórol a VB-s járművezető. Esztergomban a hiányzó kocsik ellenfényben.
KTZ-664 (ex. FDC-264) Árpád-hídnál.
BFB-409 Ikarus 280.27 tartalék.
KXH-735 egy Volvo 7700A a 7-ből.
GOX-558 egy maszek Ikarus 256.
KTZ-664 érkezik Esztergomba.
LUC-211, friss beszerzés, 2004 –es évjáratú Volkswagen LT Esztergom – Párkány járaton.
BFB-853 is érkezik Tát-Kertvárosból.
Ppont időben, így bőven elérjük a 13.40-es Esztergom-Tatabánya járatot. Volvo 7700A, pont megfelelő hőmérséklet, függöny, korrekt sofőr, 10/10p.
Dorog, Volán-teleptől indul a BPH-065 Neszmélyre 14.05 kor.
Bajnai Ikarus E94, JID-086 (ex GBS-388), ex Volánbusz.
Pár fotó még Dorogról…
Kréberbusz, a Vértes Volán alvállalkozója
LWR-755 ex BRR-223 dömsödi Ikarus 255 a Közlekedési Múzeumnál.
A következő nap Tatán kezdődött, rengeteg Credo, a Vasútállomástól egy BC11-est sikerült kifogni, manuális váltós, Úúristen…
Tata Autóbusz állomás elég fotózhatatlan, az érkező vasakat viszont jól lehet három helyen is, először rögtön ahol befordulnak az állomásra, vagy épp megfordulnak.
Ajtótlanból az állomás melletti lámpás kereszteződés is vállalható.
Ajtósból is, bár aki épp az áruház parkolójába szeretne balra kanyarodni, azok zavarhatnak, ráadásul ugye itt is össze-vissza rohangálnak az emberek.
Tatáról óránként személy Komáromba, Flirt, a vonaton 25°C, kint 32-33°C, vállalható.
Komárom teljesen kihalt, váró üres, sehol egy ember, pár Credo a buszállomáson. Persze a hiányzó vas, GEX-817 javít Tatabányán. Viszont nagyon segítőkészek voltak, 20 perc és érkezik is, elkészült, egy kávé és negyedóra csendes pihenő.
16:30, itt az idő, irány a Nokia, még egy LKN-485 belefér, hogy a KFC-sek ne vágjanak eret. A Vértes se tétlenkedik, már 60 Credo van állományban.
Nokiánál először csak a szokásos, 15 szlovák Karosa, két egyforma nincs, egymás után vonatoznak. BenkeBusz E98 és a Setrák. A Vértestől is a szokásos felhozatal, íme:
GBG-174, GBG-595 frissen felújítva, GOT-956 (2012 júliussal selejt), GXN-712, GWX-009, HHF-930, HPR-056, HSX-274, és HUX-314. Azért ez szolgáltatás a Vértestől, le a kalappal.
Viszont amikor először voltunk kisGével „műszakotváltani”, a Tempoluxtól egy 396-os jött csak, most viszont három is!
LRR-852 ex. KAZ-096 ex. CCR-942
LVD-853 ex. BOZ-101
LVD-854 ex. FJJ-379
Nokiának vége, séta vissza és a 19.10 es személlyel irány Tatabánya, majd fél óra várakozás után HFZ-167 tel robogunk Oroszlányba, a szállás miatt.
Oroszlányban egy kollégium udvarán EXN-897
Irány a Volán-telep, jönnek-mennek majd a vasak, lesz mit fotózni...
Útközben GBG-181, Ikarus E95.52...
...és DUD-588 Ikarus 280.54B
Oroszlányban pörögnek egész nap a buszok, tankolnak, mosnak, takarítanak, miegymás, így gyakran megfordulnak a telepnél.
Már hazafelé, Tatabányán még egy Vérteses 415 ös, az egyik "újralövendő", akkora autodel fotóm volt róla mint a ház...
Ennyi volt ez a 3 nap, több, mint 20 új rendszám, és pár busz újra lett lőve, megérte...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Trendliner 2011.08.10. 02:03:12
:M :M :M